بخشنامه جشن عاطفه ها

همکاران محترم جهت آگاهی از نحوه تعامل با کمیته امداد در اسرع وقت بخشنامه توافقنامه انجمن اولیا و مربیان اداره کل با کمیته امداد استان را دریافت دارند

بخشنامه جدید

همکاران محترم : 

  بخشنامه های شیوه نامه حمل و نقل دانش آموزی و هفته پیوند ارسال شد . 

- بزودی تفاهم نامه با کمیته امداد نیز ارسال خواهد شد لذا ششم مهر روز چهارشنبه به عنوان روز جشن عاطفه ها اعلام شده است .

اطلاع رسانی بخشنامه ها

قابل توجه همکاران محترم : 

  

  به علت وجود نقص در اتوماسیون اداری از این پس نامه ها و بخشنامه ها ارسالی توسط وبلاگ اطلاع رسانی خواهد شد تا پیگیر ی بخشنامه ها توسط همکاران امکان پذیر باشد .

کارت مدرسین آموزش خانواده

طبق اعلام مسئولین سازمان مرکزی انجمن اولیا و مربیان به زودی نرم افزار صدور و تمدید کارتهای مدرسان آموزش خانواده در اختیار ادارات کل قرار خواهد گرفت و مشکل چند ساله عدم صدور یا تمدید مرتفع خواهد شد .

ارائه گزارش کار و تدوین اهداف و برنامه در استانداری

بسمه تعالی

در روز چهار شنبه تاریخ 2/6/90 جلسه ی مشترک شورای آموزش و پرورش با رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان استان به ریاست براتلو معاون سیاسی-امنیتی استاندار در سالن اجتماعات استانداری تشکیل گردید. در این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش و دیگر اعضای شوراها حضور داشتند. در ادامه جلسه آقای دشتی پور رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان به ارائه گزارش کار و بررسی چالشها و راهکارهای پیشنهادی در زمینه تاثیر جامعه سازی و تمدن سازی انجمن اولیا و مربیان و ظرفیتهای موجود آن در رابطه با حوزه های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی و امنیتی با نگاه به آینده از وزارتخانه تا مدرسه و لزوم برخورد علمی و برنامه ای در کلیه شئون اداری و عملیاتی اشاره داشت .

     ضمنا  بر وجود ظرفیتهای لازم و امکان اجرای طرحهای اجتماعی و فرهنگی و تعمیم آن به کل کشور در انجمن اولیا و مربیان شهرستانهای استان تهران با توجه به هدف گیری کلان مسایل فرهنگی کشور تاکید شد .

گروه انجمن اولیا و مربیان

 اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

حضور پر شور اولیا در دوره های آموزش خانواده شهرستانهای استان تهر

با مساعی و تلاشهای شورای انجمن اولیا و مربیان استان و گروه انجمن در سال تحصیلی 90-89تعداد  2488دوره آموزش خانواده در مدارس شهرستانهای استان تهران  برگزار گردید.

دراین دوره ها 239869نفر از اولیا ی گرامی در رابطه با مسائل اجتماعی-برخورد با فرزندان-و آسیب های اجتماعی آموزش دیده و در پایان هر دوره گواهی حضور اخذ نمودند.

تاسیس مراکز راهنمایی ومشاوره خانواده

اولین کار گروه مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده با حضور مدیر کل محترم و اعضای شورای معاونین برگزار گردید.

کارگروه رفع مشکلات و موانع مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده در روز دوشنبه تاریخ 10/5/90در اتاق جلسات اداره کل برگزار گردید. و پس از ارائه گزارش نحوه فعالیت این مراکز توسط رئیس گروه انجمن و تجزیه و تحلیل موانع و مشکلات پیش روی ادامه فعالیت این مراکز،در پایان مقرر شد نیروهای...بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...