دوره های فشرده آموزشی مدرسان آموزش خانواده

همکاران محترم و مدرسان گرامی : 

 

   با احترام به استحضار می رساند حضور همه ی مدرسان با کارت قدیمی و منتخبین جدید در دوره های فشرده آموزشی که در محل اداره کل و از تاریخ ۲۱/۸/۹۰ برگزار می شود  موکدا ضرورت داشته و برای کل دوره که در حدود سه ماه به طول خواهد انجامید گواهی ضمن خدمت صادر خواهد شد

کسب رتبه اول ،توسط گروه انجمن اولیا ومربیان

کسب رتبه اول ،توسط گروه انجمن اولیا ومربیان در بین کلیه ی  

 

ادارات و معاونتهای اداره کل   

طبق ارزیابی  وبررسی  عملکرد کمی وکیفی معاونتها وادارات کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران درسال گذشته  (90/89)،گروه انجمن اولیا ومربیان با 90درصد رشد ،حایز رتبه اول درمیان مجموعه بخش های مختلف اداره کل مذکور گردیده است . 

 

بدین منظور از کلیه ی همکاران در اداره کل و کارشناسیهای مناطق تقدیر و تشکر بعمل می آید .

معرفی خانواده موفق ( اطلاعیه فوری )

همکاران محترم  

 با احترام از این تاریخ ۱۴/۸/۹۰ تا پایان وقت اداری چهارشنبه  

 مورخ ۱۸/۸/۹۰ برای معرفی یک خانواده موفق فرصت دارند . 

    برای کسب اطلاعات بیشتر با جناب آقای کیانی تماس حاصل فرمایید .

مرحله آزمایشی طرح آموزش خانواده در فضای مجازی با موفقیت اجرا شد

      در گفتگو با ایرنا

 کد خبر: 30643575 (2155153) تاریخ انتشار : 11/08/1390 - 13:14                                                                                              

  مرحله آزمایشی طرح آموزش خانواده در فضای مجازی با موفقیت اجرا شد تهران-رییس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: مرحله آزمایشی طرح آموزش خانواده در فضای مجازی، پس از هفت ماه با موفقیت اجرا شد. 'محمدعلی دشتی پور' چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا استان تهران افزود: در این طرح افراد با مراجعه به سایتی که در این زمینه طراحی شده است، سووالات خود را در حوزه های اجتماعی از جمله خانواده و مسایل و مشکلات مربوط به تربیت فرزندان بیان می کنند. وی اظهار داشت:‌ استادان و کارشناسان این حوزه، با بررسی سووالات مطرح شده اقدام به پاسخگویی و راهنمایی افراد می کنند. دشتی پور با بیان اینکه 62 سرفصل برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، ادامه داد: سووالات مطرح شده از دوره پیش دبستانی تا مسایل مربوط به ازدواج و طلاق را در بر می گیرد. رییس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران بیان داشت: شهروندان تمایل دارند که پرسش های خود را در مجموعه ای مطرح کنند که از اعتبار وی‍ژه ای برخوردار باشد و بر فعالیت های آن مجموعه نیز نظارت کافی وجود داشته باشد. دشتی پور ادامه داد: به همین منظور و برای بهره گیری افراد بیشتری از این خدمات، به زودی این سایت به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد. وی گفت: در جلسه ای با حضور نماینده استانداری تهران، از اجرای این طرح استقبال و برای حمایت از آن اعلام آمادگی شد. دشتی پور افزود: در این جلسه پیشنهاد داده شد که با حمایت استانداری تهران، این طرح در قالب یک طرح ملی اجرا شود. 

 تهران/7380/1275 انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 30643575