خطبه امام علی(ع) در نخستین روز ماه رمضان

حضرت علی(ع) در اولین روز ماه رمضان در مسجد کوفه ضمن ایراد خطبه‌ای زیبا در وصف ماه مبارک رمضان، به پیش‌بینی پیامبر اعظم(ص) درباره شهادت خویش در این ماه اشاره کرد.
ای مردم! این ماه، ماهی است که خداوند، آن را بر ماه‏های دیگر برتری داده است، مانند برتری ما اهل‏بیت بر دیگر مردم. و آن، ماهی است که درهای آسمان و درهای رحمت، در آن گشوده می‏شوند و درهای آتش در آن بسته می‏گردند. و ماهی است که در آن ندا شنیده می‏شود و دعا مستجاب می‏گردد و گریه مورد ترحّم قرار می‏گیرد.
ادامه مطلب ...

آرماگدون

آرماگدون در صفحه سیاسی نشریه زمزمه 

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و موازنه جهانی سازی را در صفحه ۵ نشریه زمزمه بخوانید

صفحه سیاسی نشریه زمزمه

دوست عزیز لطفا جهت انعکاس نظرات ناب خود در نشریه زمزمه به ادرس زیر مراجعه بفرمایید  kanoonte.ir   سپس وارد قسمت نشریه زمزمه و از آنجا وارد شماره ۹۲ و در آخر صفحه ۵ 

 

ضمنا در پایین قسمت لینکها آدرس فوق وارد شده و مستقیما وارد سایت کانون تربیت اسلامی می شوید .

چرا مدیران ایرانی با افراد متملق همکاری می‌کنند؟»

«تابناک» منتشر می‌کند:

پاسخ مردم به: «چرا مدیران ایرانی با افراد متملق همکاری می‌کنند؟»  

در میان حدود هزار نظری که مخاطبان فرستادند، بیش از پانصد نظر در زیر مطلب انتشار یافت و همین میزان نظر نیز به دلیل محدودیت‌های «تابناک»، منتشر نشد. مردم علت تملق را در چهار دسته کلی شرح داده‌اند. آیا مسئولان هم خوانده و شنیده‌اند؟ 

 

کد خبر: ۲۵۷۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲ر مطلبی که «تابناک» با نام «چرا مدیران  ایرانی افراد ضعیف و متملق را برای همکاری برمی‌گزیند؟» در معرض نظر و اندیشه مخاطبان گذارد، مخاطبان مسائل بسیاری را مطرح کردند؛ مطالبی که برخی از آنها برای نخستین بار مطرح می‌شد و برخی هم مخاطبان پی‌درپی به آن اشاره کردند.

به گزارش «تابناک»، در میان حدود هزار نظری که مخاطبان فرستادند، بیش از پانصد نظر در زیر مطلب انتشار یافت و همین میزان نظر نیز به دلیل محدودیت‌های «تابناک»، منتشر نشد.

اما یکی از نکاتی که برای بسیاری از مخاطبان، دلیل استفاده از همکاران ضعیف و متملق مهم تلقی شد، صلاحیت نداشتن بسیاری از مدیران در جایگاه‌های کنونی به دلیل کم سوادی و یا عدم لیاقت برای اداره امور بود؛ بنابراین، مدیرانی که دانش و توانایی لازم برای مدیریت را ندارند و بر پایه روابط به جایگاه مدیریتی دست یافته‌اند، افرادی را برای همکاری برمی‌گزینند که چالشی برای آنان درست نکنند.

ادامه مطلب ...